optymalizujemy kod strony i pozycjonujemy w wynikach wyszukiwania - SEO

Pozycjonowanie jest jedną z najskuteczniejszych metod zdobycia nowych klientów i promocji własnej strony ponieważ ponad 80% ruchu w polskim internecie generują wyszukiwarki internetowe.
Pozycjonowanie to nic innego jak sprawianie by strona zajmowała jak najwyższe miejsca w wynikach wyszukiwania na pozycjonowane słowo kluczowe

Strona odniesie sukces w Internecie gdy będzie na pierwszych wynikach wyszukiwania, całość procesu, by ten cel osiągnąć nazywamy w skrócie SEO (search engine optimization)

Pozycjonowanie i optymalizacja stron internetowych pod kątem wyszukiwarek = SEO

Tworząc strony internetowe mamy świadomość, że powinny one być atrakcyjne nie tylko dla użytkowników ale również dla wyszukiwarek. Wysoka pozycja w wyszukiwarce jest bardzo istotną formą prezentacji swojej strony i zdobywania nowych klientów. Dlatego dostosowujemy kod projektowanej witryny internetowej oraz dokonujemy optymalizacji kodu już istniejących stron www do potrzeb silników wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych (Google, Bing, NetSprint, Yahoo), aby Państwa strona była jak najszybciej widoczna w wynikach wyszukiwania na jak najlepszych pozycjach.

SEO – Pozycjonowanie i indeksacja w wyszukiwarkach jest procesem długotrwałym i dość skomplikowanym.
Aby wyszukiwarki zaindeksowały stronę, (tzn żeby się znalazła w wynikach wyszukiwania) potrzeba ok miesiąca,
do 3-6 miesięcy zajmuje dostanie się na pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania ( zależy to od konkurencyjności frazy)

Co daje pozycjonowanie strony – SEO?

  • Pozycjonowanie to tania i najbardziej skuteczna forma reklamy w internecie.
  • kieruje określoną grupę Internautów na pozycjonowaną stronę.
  • znacznie zwiększa liczbę odwiedzających nasza stronę.
  • czyni firmę wiarygodną i buduje znacząco jej markę.
W celu skutecznego pozycjonowania strony proces realizowany jest etapowo:

I etap dotyczy optymalizacji samej strony

  1. Przeprowadzenie analizy strony pod kątem SEO i analiza słów kluczowych
  2. Optymalizacja kodu strony pod kątem SEO
  3. SEO-copyrighting – stworzenie tekstów – zawartości strony zoptymalizowanej pod kątem SEO
  4. Zaindeksowanie strony w wyszukiwarkach
  5. Stworzenie profili na serwisach społecznościowych typu Facebook, Goldenline etc

II etap – promocja Strony w internecie

  1. Dodawanie do katalogów i portali ogólnokrajowych i lokalnych
  2. Sprawdzenie konkurencyjności słów kluczowych, przeprowadzenie analizy rynku.
  3. Wybór strategii skutecznego pozycjonowania strony.
  4. Pozycjonowanie strony (uzyskanie zadowalających wyników od 1 do kilku miesięcy w zależności od konkurencyjności frazy).
  5. Stałe monitorowanie pozycji oraz ewentualna poprawa pozycji (w przypadku dużej konkurencja w branży)